کادو تولد

کادو تولد،هدیه تولد،بهترین کادو تولد،کادو ولنتاین،کادو تولد برای دختر و پسر،کادو تولد چی بخرم

کادو تولد

کادو تولد،هدیه تولد،بهترین کادو تولد،کادو ولنتاین،کادو تولد برای دختر و پسر،کادو تولد چی بخرم

عجیب ترین کادو تولد دنیا و جهان

دانشمندان انگلیسی در اقدامی عجیب کوچک ترین جدول مندلیف جهان را با به کارگیری فناوری نانو روی یک تار مو نوشته اند. ، و کوچکترین جدول تناوبی جهان را روی یک تار مو برپایی کردند و به عنوان عجیب ترین کادو تولد دنیا انتخاب گردید.
 
چند روز گذشته، طی منتشر شد که از تولید کوچک ترین کارت کریسمس جهان در ابعاد نانویی خبر می داد. این کارت توسط پژوهشگران انگلیسی تهیه شده بود.
 
آنگونه که از خبرها پیداست، انگلیسی ها تمام کارهایشان را رها کرده اند لغایت رکورد کوچک ترین ها را در عرصه فناوری نانو متعلق به خود کنند. این بار این دانشمندان تصمیم گرفتند جدول تناوبی را بر روی تار موی پروفسور مارتین پولیاکف از دانشگاه ناتینگهام، بنویسند.
 
دانشمندان تصمیم گرفتند برای روز تولد پروفسور پولیاکف پیشه بی اندازه ای سپریدن دهندو کادو تولد از این رو این اندیشه و ایده به ذهن پژوهشگران مرکز علوم و تکنولوژی نانو دانشگاه ناتینگهام رسید.
 
این دانشمندان با به کارگیری یک میکروسکوپ الکترونی و یک نشانه یون نگار که تار مو را بمباران یونی می کند این جدول تناوبی را برپایی کردند. این جدول آنقدر حقیر است که 1 میلیون بار می توان، آن را روی یک برگه فیش برداری نوشت. دانشمندان دانشگاه ناتینگهام، این جدول تناوبی موئین را به عنوان کادو تولد زایش به پروفسور پولیاکف تقدیم کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.